آموزش زبان فرانسه پیشرفته

آموزش زبان فرانسه پیشرفته

آموزش زبان فرانسه پیشرفته
فرانسه بلند ترین قله اروپا یعنی Mont Blanc را در خود جای داده است که در رشته کوه های آلپ است. پس اگر این زبان را یاد می گیرید باید خود را برای فتح بلند ترین قله های یادگیری زبان نیز آماده کنید. اعتقاد خیلی ها این است که شروع یادگیری یک زبان سخت ترین بخش آن است، آموزشگاه زبان ایران آکسفورد هم در آموزش زبان فرانسه پیشرفته خود کاملا بر این باور است که شروع آموزش زبان فرانسه مهم ترین و شاید سخت ترین قسمت این مسیر باشد اما بدون شک وقتی به سطوح بالا و پیشرفته برسید ، آموزش زبان فرانسه پیشرفته لذت بخش ترین قسمت ماجرا خواهد بود زیرا شما ثمره تلاش چند ماه و یا حتی سال را حس می کنید.

آموزش زبان فرانسه پیشرفته

آموزش زبان فرانسه پیشرفته

اما در دوره پیشرفته زبان فرانسه چه چیزهایی انتظار شما را می کشد:
کلاس های Open Discussion یا بحث آزاد فرانسه: این کلاس ها برای کسانی است که سطح B1 به بالاتر را دارند و می خواهند بتوانند روی مهارت های Parlant و écoute بیشتر کار کنند.
کلاس های زبان فرانسه برای سطوح B2, C1 : اگر بخواهید سطح خود را به سطح های بالای زبان یعنی C1 برسانید این دوره ها بهترین انتخاب شما خواهند بود. در این سطوح دیگر از کتاب های Taxi استفاده نمی شود و در عوض کتاب های Alter ego مورد استفاده قرار می گیرند.
کلاس های ویژه آزمون ها: وقتی صحبت از آموزش زبان فرانسه پیشرفته می شود حتما آزمون ها و دیپلم های زبان هم اهمیت پیدا می کنند. آزمون هایی همانند DELF و TCF و TEF که در زبان فرانسه کاربردی هستند در دوره هایی ویژه برگزار می شوند. در این دوره ها نمونه سوال های بسیار زیادی کار می شوند و سعی می شود که زبان آموز بتواند اگر برای اهدافی همانند مهاجرت و تحصیل به کانادا و یا فرانسه در حال یادگیری زبان است بتواند با موفقیت این امتحان ها را بگذارند.
برای شرکت در دوره های آموزش زبان فرانسه پیشرفته با تلفن های ۸۸۹۳۴۴۷۵ و ۸۸۸۹۱۶۶۹ تماس بگیرید.

26 Apr 2016