سوالات آزمون ضمن خدمت اصول آیین نگارش و مکاتبات اداری

سوالات ضمن خدمت آیین نگارش و مکاتبات اداری

سوالات آزمون ضمن خدمت اصول آیین نگارش و مکاتبات اداری را همینک با صرف زمانی کمتر از یک دقیقه از بانک نمونه سوال دریافت کنید.

این بسته حاوی بانک نمونه سوالات ضمن خدمت آیین نگارش و مکاتبات اداری + سوالات آزمون های اصلی برگزار شده و منابع آزمون میباشد و در یک پکیج زیپ شده خدمتتان تقدیم میگردد . جهت دانلود لازم است ابتدا روی دکمه زیر کلیک کرده و در صفحه باز شده فرایند دانلود و دریافت را دنبال نمایید . 

سوالات آزمون آیین نگارش و مکاتبات اداری

دانلود نمونه سوالات آزمون اصول آیین نگارش و مکاتبات اداری

برای دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت اصول آیین نگارش و مکاتبات اداری و دریافت این بسته روی دکمه زیر کلیک کنید . 

کاملترین و متنوع ترین پکیج سوالات

اگر بگوییم کاملترین و متنوع ترین بازه نمونه سوالات ضمن خدمت آیین نگارش و مکاتبات اداری را ما تدارک دیده ایم نه تنها حرفی به گزاف نگفته ایم بلکه براحتی با کمی بررسی هر کسی میتواند به این مساله پی ببرد.

برای تهیه و تدوین سوالات ضمن خدمت آیین نگارش ما عملا یک تیم 6 نفره را درگیر کرده ایم که تا پایان دوره صرفا روی تهیه منابع آموزشی , تحلیل محتوا ها , تهیه نمونه سوالات ضمن خدمت تربیت فرزند و سوالات واقعی آزمون های برگزار شده در استانهای مختلف متمرکز خواهند بود.

بدین جهت ما با افتخار اعلام میکنیم میتوانیم منابعی برای قبولی تضمینی در این دوره ضمن خدمت فرهنگیان در اختیار شما قرار دهیم.

بروزرسانی ها:

بروزرسانی سوالات آزمون اصول آیین نگارش و مکاتبات اداری

دوره ضمن خدمت آیین نگارش و مکاتبات اداری با اضافه کردن سوالات استانی کرمان و ...  بروزرسانی شده در تیر ماه 1401 شروع شده است .

با توجه به اینکه این مجموعه سوالات ضمن خدمت اصول آیین نگارش و مکاتبات تا پایان دوره و آزمونهای استانی و سراسری مرتبا بروزرسانی خواهد شد . و فایل های اضافه شده برای خریداران بسته ایمیل خواهند شد توصیه میشود سعی کنید هنگام خرید ایمیلی را وارد کنید که دسترسی دارید. و فقط در صورت نداشت ایمیل دریافت فایل های آپدیت را از طریق تلگرام یا واتساپ با شماره 09332978858 پیگیری کنید.

9 Jul 2022