آموزش زبان فرانسه صوتی

آموزش زبان فرانسه صوتی

آموزش زبان فرانسه صوتی

آیا با چشمان بسته و دست های خالی هم می توان زبان فرانسه را یاد گرفت؟ پاسخ آموزشگاه زبان ایران آکسفورد برای این سوال مثبت است. شما کاملا می توانید فقط با گوش هایتان این کار را انجام دهید. منابع آموزش زبان فرانسه صوتی می تواند بهترین راه حل برای شما باشد. شما آیپاد خود را روشن می کنید و بقیه موارد کاری است بین گوش شما و مغز شما. اما منابع آموزش زبان فرانسه صوتی باید با دقت انتخاب شوند. برای این کار ما در دپارتمان آموزش زبان فرانسه موسسه زبان ایران آکسفورد سعی کردیم چند وب سایت بسیار مفید را که شامل این منابع هستند به شما معرفی کنیم.( برای رفتن به هر سایت کافیست اسم آن را در گوگل جستجو کنید.)

آموزش زبان فرانسه صوتی

آموزش زبان فرانسه صوتی

Learn French By podcast

این وب سایت همان طور که از اسمش کاملا مشخص است با فایل های پادکست خود با روشی اصولی و هدفمند و در سطوح مختلف با موضوعت مختلف به شما منابع بیشماری برای آموزش زبان فرانسه صوتی ارائه می دهد. درس های مختلف با کمک اساتید مختلف زبان فرانسه ارائه شده اند و شما می توانید از آموزش این افراد Native بهترین استفاده را ببرید.

FrenchToday

دومین سایتی که برای این کار معرفی می شود سایت بالا می باشد. در این سایت کتاب های صوتی یا Audio Book ها ارائه می شوند. تفاوت اصلی کتاب های صوتی با فایل های پادکست زبان فرانسه در زمان آنها می باشد. این کتاب ها در سه سرعت متفاوت ، با واژگان مفید و بر اساس داستان های جالب ساخته شده اند تا آموزش زبان فرانسه را برای شما لذت بخش کنند. البته اگر بخواهید دسترسی کامل به همه منابع داشته باشید نیاز به ثبت نام در سایت دارید.

JeFrench

این سایت هم تواسنته مخاطبین زیادی را برای آموزش زبان فرانسه صوتی جلب کند. روش منحصر به فرد این سایت تمرکز بر سطوح ابتدایی است و به همین دلیل اگر در ایتدای شروع یادگیری زبان فرانسه هستید حتما این سایت را انتخاب کنید.

26 Apr 2016