ایمپلنت دندان

کاشت دندان

کاشت دندان (ایمپلنت) گزینه ی موثر برای افرادی می باشد که دندان های از دست رفته دارند. کاشتدندان (ایمپلنت) شامل استفاده از یک فلز (ریشه) می باشد که به آن، دندان جایگزینی متصل می شود.این ریشه با استفاده از جراحی در استخوان فک بیمار گذاشته می شود. موارد برای کاشت دندان که شامل افرادی با استخوان کامل در فک شان می باشد تا از ایمپلنت محافظت کند، افرادی کهدارای لثه ی سالم و افراد غیر سیگاری می باشند. اگرچه که کاشت دندان (ایمپلنت) میزان موفقیت بالاییرا دارد، هنوز خطرهای بالقوه ای که مرتبط با این روش باشد وجود دارد.

میزان سفیدی دندان در ایمپلنت

میزان سفیدی دندان هایتان را به گونه ای تنظیم کنید که رنگ دندان های اطراف ایمپلنت شما با رنگ ایمپلنت هماهنگ باشد، (در صورتی که نمی­خواهید ایمپلنت خود را با مواد دندانپزشکی جدیدی بپوشانید) این کار به طرز موثری رنگ ایمپلنت را با رنگ سایر دندان هایی که در لبخند شما دیده مسشود، تریکب می­کند.

توصیه ها و هشدارهای نصب ایمپلنت دندان

قبل از هرگونه تصمیمی برای سفید کردن دندان هایتان، در مورد اینکه سفید کردن دندان های طبیعیتان چگونه قسمت کار شده­ی دندان­های شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد به خوبی فکر کنید، و قبل از اینکه کار دندانپزشکی جدیدی جهت هماهنگ سازی رنگ دندان های فعلیتاندریافت کنید، از

ایمپلنت و کاشت دندان طلا

ایمپلنتهای دندانی، دندان های مصنوعی دائمی هستند که در فک شما کاشته می شوند. آنها درست مثل دندان واقعی عمل کنند. بسیاری از مردم آنها را به دندان مصنوعی ترجیح می دهند. عملکرد ایمپلنتهای طلا بسیار مشابه ایمپلنت معمولی است، اما تا حد زیادی موجبات غرور و فخر فروشی را فراهم می آورند. اگر به انجام عمل ایمپلنت طلا فکر می کنید، از داشتن اطلاعات لازم در مورد تمامی مسائل مربوط به مراقبت و جزئیات این عمل جراحی اطمینان حاصل نمایید.

تاریخچه ایمپلنت طلایی

در دوره اولیه تاریخ مصر و چین، از طلا بدلیل انعطاف پذیر بودن آن برای دندان های مصنوعی استفاده شد. در واقع، جمجمه هایی مربوط به بیش از 5000 سال پیش پیدا شده اند که دندان طلا در دهانشان وجود داشت. با این حال، اخیرا تیتانیوم و پرسلن جایگزین طلا شده است به طوری که دندان های مصنوعی مانند دندانهای واقعی به نظر می آید. امروزه دندان طلا بیشتر دارای جنبه زینتی بوده و یا فردیت را بیان می کند.

عملکرد ایمپلنت طرلایی دندان

ایمپلنت دندان طلا دارای دو قطعه می باشد: ایمپلنت تیتانیوم که توسط عمل جراحی داخل استخوان فک پیچ می شود و دندان طلا ی واقعی. دندان طلا به ایمپلنت متصل شده و درست مانند یک دندان طبیعی عمل می کند. می توان از آن برای جویدن و گاز زدن استفاده کرد، می توان مانند دندان های طبیعی آن را تمیز کرد ولی نمی توان آنرا کشید. . خدمات دندانپزشکی

انواع ایمپلنت طلا

ایمپلنت های طلا دائمی هستند. اگر ظاهر آنرا دوست دارید اما احساس می کنید که در محل کار مناسب نیستند، می توانید یک ایمپلنت پرسلن با یک کلاه یا تاج طلا انتخاب کنید. به این ترتیب، شما می توانید روکش طلا را در محیط کار و جلسات بردارید کنید و در منزل آنرا بگذارید. "Grillz مجموعه ای از کلاه یاروکش های طلا هستند که کل پایین یا بالای دندان را می پوشانند.

27 Jan 2018