دوره های فشرده آموزش زبان فرانسه

دوره های فشرده آموزش زبان فرانسه

دوره های فشرده آموزش زبان فرانسه:

 

افراد بسیاری به شما خواهند گفت که تا چه انداره شنیدن و صحبت کردن به زبان فرانسه رمانتیک و دلنشین است!

یادگرفتن زبان فرانسه یعنی پیوستن به یک جامعه ۲۰۰ میلیون نفری فرانسوی زبان سراسر دنیا. علاوه بر فرانسه، در کانادا، سراسر آفریقا و بسیاری از کشورهای اروپایی مانند بلژیک و سوئیس مردم به زبان فرانسه مکالمه می کنند. اگر چه همه زبان ها در زمينه ها ، شغل ها ومناطق مختلف در جهان پركاربرد هستند ، زبان فرانسه مي تواند در سراسر جهان حتي ايالات متحده نيز كاربرد فراوانی داشته باشد . بعد از زبان انگليسي ، زبان فرانسه قطعاً مهم ترين زباني است كه در سراسر جهان به عنوان زبان دوم تعليم داده ميشود. زبان فرانسه زبان فرهنگ است. همیشه فرهنگ، هنر، آشپزی، رقص و طراحی مد ما را به یاد زبان فرانسه می‌اندازد. کشور فرانسه بیشترین جایزه نوبل ادبیات را در جهان از آن خود کرده است. فرانسه یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان فیلم در جهان است. زبان فرانسه دومین زبان پرکاربرد و پرمحتوا در اینترنت است. پربازدیدترین کشور جهان، کشور فرانسه و پربازدیدترین محل در جهان، برج ایفل است. زبان فرانسوی, زبان رسمی بیش از 30 کشور است و می‌‌توان گفت پیش از جنگ جهانی دوم بخصوص در زمینه‌هایی مثل دیپلماسی و تجارت زبان بین المللی به حساب می‌‌آمد .بسياري از آثار بزرگ ادبيات دنيا به زبان فرانسه است و شاعران ، نمايشنامه نويسان ، فيلسوفان و هنرمندان بزرگي آثار جاودانه اي به اين زبان از خود به يادگار گذاشته اند .زبان فرانسه يك زبان بسيار رمانتيك و شاعرانه است و بر خلاف اكثر زبانهاي ديگر داراي لحني خوش و آهنگين در هنگام شنيدن و صحبت كردن مي باشد .

در كشور ما از ديرباز زبان فرانسه آموزش داده مي شده و در دوره قاجار به عنوان زبان دوم بعد از فارسي بكار مي رفته است که با اعزام دانشجويان به كشور فرانسه براي تحصيل در رشته هاي مختلف در زمان رضا خان اين اعتبار و گسترش بيشتر از قبل قابل مشاهده بوده است ، تا آنجا كه دانستن زبان فرانسه در خانواده هاي متمول و رجال ضرورت محسوب شده و اكثر فرزندان اين خانواده ها از معلمين خصوصي براي آموزش اين زبان بهره مي برده اند .

هم اکنون دانشگاه ها و موسسات فراوانی در سطح کشور به آموزش زبان فرانسه می پردازند که در این میان MIE با برگزاری کلاس های جمعی و خصوصی در سطوح A1 , A2 , B1 , B2 , C1  زبان آموزان را جهت فراگیری زبان فرانسه هدایت می نماید.

آموزش زبان فرانسه درMIE  بر اساس آخرین و به روز ترین متدهای آموزش زبان دنیا توسط اساتید مجرب و با بهره گیری از مجموعه کتاب های LE NOUVEAU TAXI!  و ALTER EGO+ صورت می پذیرد.

در این کلاس ها که بنا به نیاز زبان آموزان به دو صورت فشرده و فوق فشرده برنامه ریزی و برگزار می شود هر چهار مهارت گفتار، شنیدار، خواندن و نوشتن (PARLER, ECOUTE, LIRE, ECRIRE) به موازات هم آموزش داده می شود تا زبان آموزان جهت شرکت و موفقیت در آزمون های DELF, DALF, TEF, TCF, TQF, TCQF  که متناسب با موقعیت و هدف خود در یکی از آن ها شرکت می کنند، آماده شوند.

یکی از ویژگی های آموزش زبان فرانسه در MIE یادگیری حداکثری در حداقل زمان ممکن و اجتناب از روند فرسایشی دیگر موسسات است به گونه ای که پس از یک ترم زبان آموز توانایی مکالمه ابتدایی و احراز مدرک A1 را خواهد داشت.

وجه تمایز موسسه MIE از سایر موسسات توانایی این موسسه در راهنمایی زبان آموزان در امور تحصیلی،  مهاجرتی و حقوقی می باشد.

26 Apr 2016