آموزش زبان فرانسه برای کودکان

آموزش زبان فرانسه برای کودکان

آموزش زبان فرانسه برای کودکان
بر طبق تحقیقات بسیاری یادگیری زبان فرانسه باعث افزایش رشد مغز ، رفع فراموشی ، تقویت حافظه و ایجاد تمرکز و توجه در کودکان می شود. آموزش زبان فرانسه برای کودکان همپنین باعث می شود کودکان و حتی نوزادان به زبان حساس تر شوند. شاید از خود بپرسید این یعنی چی؟ Language Sensitive به این معنا است که کودکان در شناخت صداهایی که تا کنون نشنیده اند حساس تر می شوند و می توانند آن ها را بهتر تشخیص دهند. شاید این نکته از دید شما چندان مهم به نظر نرسد اما اینکه بچه ها می توانند بسیار بهتر و سریعتر از نظر تلفظ و لهجه به یک زبان مسلط شوند به دلیل این خصوصیت است.

آموزش زبان فرانسه برای کودکان

آموزش زبان فرانسه برای کودکان

آموزشگاه زبان ایران آکسفورد که خود برگزار کننده دوره های آموزش زبان فرانسه برای کودکان French For Kids می باشد ، آموزش علمی زبان فرانسه را برای این گروه سنی سر لوحه خود قرار داده است. اما چرا کودک شما باید زبان فرانسه یاد بگیرد:
زبان فرانسه به همراه زبان انگلیسی تنها زبان هایی هستند که در هر ۵ قاره دنیا وجود دارند.
ساختار زبان فرانسه طوری است که باعث می شود ذهن کودکان تفکر انتقادی یا critical thinking را کسب کنند. نکته دیگر این است که آموزش زبان فرانسه برای کودکان باعث می شود که کودکان بتوانند در بحث های مختلف شرکت کنند و فن چانه زنی را یاد بگیرند.
همچنین شانس ورود فرزند شما به ۴۸۱ مدرسه فرانسوی زبان در ۱۳۳ کشور دنیا را افزایش می دهد. فرانسه دارای سیستم آموزشی بسیار قدرتمندی است که می تواند برای اینده کودکان بسیار مهم باشد.
هم چنین نکته مثبت آخر آموزش زبان فرانسه برای کودکان افزایش ضریب هوشی آنهاست. پس اگر کودکان فرانسه یاد بگیرند ، ریاضیاشان نیز بهتر خواهد شد!!

26 Apr 2016