آموزش زبان فرانسه در منزل

آموزش زبان فرانسه در منزل

آموزش زبان فرانسه در منزل
یک ضرب المثل قدیمی است که می گوید ” There is no place like home”. آموزش زبان فرانسه در منزل هم یک شانس برای کسانی است که به این جمله بسیار معتقدند. زبان برای این ساخته شده است که ایده ها را به اشتراک بگذارد. اینکه آنچه در ذهنتان است به دیگران بیان کنید. ما برای اینکه در یک جامعه فرانسوی زبان بتوانید زندگی و کار کنید به شما کمک می کنیم تا به این هدف خود دست پیدا کنید. آموزشگاه زبان ایران آکسفورد این امکان را به شما می دهد که تمام یادگیری خود را از صفر تا صد در منزل شروع و به اتمام برسانید. اما اشتباه نکنید. اینکه کلاس در خانه شما برگزار شود به این معنی نیست که نظارتی در کار شما وجود ندارد و روند یادگیری پایش نمی شود. ما با محاسبه تعداد دقیق جلسات برای شما ، ساعت و روز های مورد نظرتان را می گیریم و استاد Native فرانسه و اساتید با تجربه را برای شما ارسال می کنیم.

آموزش زبان فرانسه در منزل

آموزش زبان فرانسه در منزل

برای اولین بار موسسه زبان ایران اکسفورد به کسانی که قصد آموزش زبان فرانسه در منزل را دارند این امکان را می دهد که در صورتی که تا دو جلسه اول از استاد ناراضی بودند ، به صورت برای آنها رایگان می شود. مزایای آموزش زبان فرانسه در منزل و یا محل کار شما :
هر ساعتی که شما می خواهید: کلاس ها محدودیتی در زمان ندارند. به این می گویند انعطاف پذیری واقعی
هر آنچه که نیاز دارید: اگر دوست دارید به کبک بروید و آزمون TCFq را بدهید پس مهارت های گفتاری و شنیداری اهمیت دارند. اما اگر به دنبال DALF و یا DELF هستید هر چهار مهارت اهمیت دارند.
پس چه برای کانادا و چه برای فرانسه به دنبال یادگیری زبان فرانسه هستید ، آموزش زبان فرانسه در منزل می تواند گزینه ایده آلی برای شما باشد. برای گرفتن کلاس ها با شماره تلفن های ۸۸۹۳۴۴۷۵ و ۸۸۸۹۱۶۶۹ تماس بگیرید.

26 Apr 2016