دوره فشرده مکالمه زبان آلمانی

دوره فشرده مکالمه زبان آلمانی 

دوره فشرده مکالمه زبان آلمانی

این دوره بنا بر نیاز زبان آموز و با توجه به سطح فعلی و سطح مورد نظر برنامه ریزی می گردد.
این دوره بصورت خصوصی برگزار می گردد و با برنامه ریزی دقیق و مدت در خواست شده از طرف زبان آموز تعداد جلسات در هفته برنامه ریزی می شود.
این دوره جهت زبان آموزانی که در زمان کوتاه احتیاج به آموختن زبان آلمانی دارند طراحی شده است

در راستای ارتقاء سطح علمی و به روزرسانی دانش مهارت های کاربردی و با توجه به نیاز روزافزون به تسلط بر زبان آلمانی  و احاطه به آخرین تغییرات و پیشرفت ها، موسسه Mie برآمده از گروه های آموزشی مختلف و اساتید مجرب که پیش تر تحت عناوین و نامهای گوناگون مشغول به کار بوده اند، با سالها تجربه در زمینه تحقیقات و آموزش و استفاده از آخرین نرم افزار ها و منابع آموزشی و قرار دادن پشتیبانی آموزشی موفق به اجرای دوره های مختلف زبان آلمانی شده است

این دوره جهت زبان آموزانی که در زمان کوتاه احتیاج به آموختن زبان آلمانی دارند طراحی شده است

معرفي دوره : امکان يادگيري زبان آلمانی به صورت کاربردي و افزايش اعتماد به نفس زبان آموز نسبت به دانش زباني خود، اصليترين هدفMie گفتمان در طراحي دوره‌هاي آموزشي است. به منظور ارتقا توانايي‌هاي گفتاري، نوشتاري، شنيداري زبان آموزان ، Mie محور دوره‌هاي بزرگسالان را آموزش از طريق مکالمه قرار داده است گفت‌و‌گو‌هاي کلاسي در اين دوره‌ها پيرامون موضوعاتي انجام مي‌گيرد که منابع آموزشي در اختياردانشجويان قرار مي‌دهند.

گفت‌و‌گو‌هاي کلاسي در اين دوره‌ها، پيرامون موضوعاتي انجام مي‌گيرد که منابع آموزشي در اختياردانشجويان قرار مي‌دهند.
در ضمن در کنار دوره هاي اصلي ، دوره هاي تکميلي/ تخصصي مانند free Discussion نيز برگزار مي گردد.
تعيين سطح : متقاضيان اين دوره به صورت شفاهي به مدت 15 الي 20 دقيقه تعيين سطح مي گردند.
نوع کلاس : دورۀ بزرگسالان شامل کلاس هاي فشرده، کلاس هاي فوق فشرده، کلاس هاي جمعه ، کلاس هاي دو روز در هفته ، کلاس هاي 5 شنبه و کلاس هاي Free Discussion ميباشد.

کلاسهاي فشرده : براي آن دسته از زبان آموزاني كه مايلند زبان آلمانی را سريعتر بياموزند ، شركت در كلاس هاي فشرده توصيه مي شود. برنامه آموزشي و تعداد جلسات هر ترم كلاسهاي فشرده مانند كلاسهاي ترميك بوده و تنها تفاوت در زمان برگزاري كلاس‌ها است . اين كلاس ها نيز بصورت يك روز در ميان ( زوج يا فرد ) برگزار مي شوند ، با اين تفاوت كه در هر روز به جاي يك جلسه 60 دقيقه‌اي ، دو جلسه 60 دقيقه‌اي با زمان استراحت بين 2 جلسه برگزار مي‌شود . بدين ترتيب ، هر ترم حدود يك ماه طول مي‌كشد و هر سال شامل 12 ترم آموزشي خواهد بود.

کلاسهاي فوق فشرده: برای  آن دسته از زبان‌آموزاني که به دلايلي از جمله مهاجرت، يا مسائل کاري و تجاري نيازمند يادگيري سريعترزبان هستندکلاسهای فوق فشرده پيشنهاد ميشود. اين نوع کلاس، هرروزه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت۱۰  صبح تا ۲۰  برگزار ميشود. دانش آموزان در اين کلاس ها در مدت زمان 1 ترم ، 1 مقطع را به پايان مي رسانند.

کلاس هاي Free Discussion : متقاضيان اين دوره مي توانند پس از اتمام هر دوره جهت تقويت دانش زباني و مرور اطلاعات خود ، در کلاس هاي مذکور شرکت نمايند. مدت زمان اين کلاس ها همانند يک دورۀ ترميک 20 جلسه اي مي باشد.
اين کلاس ها در کليه واحدهاي انگليسي  و همينطور واحد فرانسه  برگزار مي گردد.

26 Apr 2016