دانلود نمونه سوالات آزمون های ضمن خدمت فرهنگیان

نمونه سوالات ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت

کانون معلمان فارس در راستای عمل به رسالت خود که همانا کمک به فرهنگیان است بسته بسیار کامل و دقیق نمونه سوالات ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت را که متشکل از متن کامل کتاب طهارت روح , صد ها نمونه سوال , سوالات آزمون واقعی ( همزمان با شروع آزمون) و البته راهنمای نحوه طرح سوال برای هر یک از مراحل چهارگانه را با همکاری سایت ضمن خدمت فرهنگیان ایران به شما معرفی میکند.

نمونه سوالات ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت

مهمترین وجه تمایز این بسته دارا بودن یک متن حدودا 5 تا 10 صفحه ای برای هر مرحله میباشد که مهمترین بخش های محتوای آن مرحله را که احتمال طرح سوال دارند را برجسته کرده و البته راهنمای کلی در خصوص نحوه طرح سوال برای مراحل مختلف را ارائه کرده است.

دانلود منابع و سوالات هر 4 مرحله:

برای دانلود منابع و سوالات هر 4 مرحله ضمن خدمت فرهنگیان تربیت در پرتو عبادت در یک پکیج کلی روی دکمه زیر کلیک کنید . این بسته همه محتویات بسته های مرحله را را یکجا داراست.

سوالات آزمون اول ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت

منابع آزمون و سوالات مرحله اول ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت

تا کنون مرحله اول آزمون انجام شده و بصورت کامل سوالات آزمون واقعی انجام شده در 9 و 10 خرداد 1397 در دو نوبت صبح و عصر بصورت کامل در این بسته موجود میباشند . البته بیش از 120 نمونه سوال دیگر علاوه بر سوالات آزمون اصلی + متن صفحات 1 تا 78 کتاب طهارت روح و راهنمای کلی طرح سوالات از این صفحات کتاب در این بسته آورده شده اند.

برای خرید بسته کامل منابع + نمونه سوالات و سوالات آزمون اصلی مرحله اول از این دکمه استفاده کنید.

سوالات مرحله دوم ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت

این بسته نمونه سوالات مرحله دوم ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت حاوی موارد زیر میباشد:

سوالات و منابع آزمون دوم ضمن خدمت پرتو عبادت

محتوای متنی از صفحه 78 تا 164 کتاب طهارت روح

محتوای آموزشی ویژه شامل 15 صفحه برای تشریح نحوه طرح سوال برای آزمون دوم

فایل شماره یک نمونه سوالات ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت مرحله 2 شامل 92 سوال با جواب

فایل شماره 2 نمونه سوالات پرتو عبادت آمون مرحله دوم با 65 سوال + جواب

فایل شماره 3 : شامل سوالات آزمون واقعی برگزار شده مرحله دوم ( این فایل در اولین ساعات شروع آزمون نوبت صبح و اولین ساعت شروع آزمون نوبت عصر مرحله دوم ) بصورت بروزرسانی به فایل اضافه خواهد شد . و برای کلیه خریداران این بسته بلافاصله و بصورت اتوماتیک در همان ساعات اولیه شروع زمان آزمون مرحله دوم ارسال خواهد شد.

دانلود بسته مرحله دوم

همچنین تا زمان شروع مرحله دوم اگر هر گونه بروزرسانی روی این بسته انجام شود قطعا به ایمیل همه کسانی که دانلود کرده اند ارسال خواهد شد.

نمونه سوالات مرحله سوم آزمون تربیت در پرتو عبادت + منبع + راهنمای طرح سوال

دانلود نمونه سوالات مرحله سوم آزمون تربیت در پرتو عبادت

حاوی 160 نمونه سوال مرحله سوم آزمون پرتو عبادت

منبع آموزشی ( از صفحه 164 تا 244  کتاب طهارت روح

یک فایل ویژه مرحله سوم که نحوه طرح سوال برای این مرحله را بررسی کرده و بخش های مهم محتوای آموزشی را برای مطالعه دقیق تر بیان میکند

سوالات آزمون واقعی مرحله سوم تربیت در پرتو عبادت به محض شروع ( نوبت صبح - نوبت عصر) در یکساعت اول به این بسته اضافه شده و در همان لحظه بصورت اتوماتیک برای خریداران این بسته ایمیل خواهد شد . ( نوبت صبح و عصر جداگانه بروز خواهند شد)

بسته کامل سوالات + منابع + نمونه سوال مرحله چهارم ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت

این فایل حاوی 185 نمونه سوال برای مرحله چهارم ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت میباشد.

ضمن خدمت تربیت در پرتو عبادت : سوالات و منابع مرحله چهارم

همچنین حاوی منبع آموزشی از صفحه 244 تا انتهای کتاب طهارت روح میباشد .

یک فایل ویژه سایت ضمن خدمت فرهنگیان ایران هم در این بسته وجود دارد که بخش های مهم محتوای آموزشی را که احتمال طرح سوال بسیار بالایی دارند را مورد تاکید قرار داده و نحوه طرح سوال برای این مرحله را تفسیر میکند ( بر اساس نتایج بررسی سوالات 3 مرحله قبلی و تجربه نیروهای ما که تقریبا در همه دوره های ضمن خدمت مشارکت فعالی تا کنون داشته اند)

3 Jun 2018