سوالات واقعی آزمون ضمن خدمت مراقبت عاطفی از دانش آموزان با جواب

سوالات مراقبت عاطفی

همزمان با شروع سالتحصیلی 98-97 تهران آموزش ( زیر مجموعه بانک فایل معلمان ) اقدام به تشکیل واحد ویژه ای برای پیگیری آزمون های ضمن خدمت و تهیه فایل هایی شامل منابع آموزشی , سوالات واقعی , نمونه سوال و... کرده و با توجه به اهمیتدوره ضمن خدمت مراقبت جسمانی عاطفی و روانشناختی دانش آموزان تهیه بسته های دانلودی قوی برای این دوره ضمن خدمت در دستور کار این واحد قرار گرفت.

بدین جهت یک بسته شامل محتوای آموزشی و نمونه سوالات مراقبت جسمانی عاطفی و روانشناختی دانش آموزان را تدارک دیده ایم که همکار ان گرامی همینک میتوانند با کلیک روی دکمه خرید در ادامه صفحه آن را دانلود و مورد استفاده قرار دهند .

برای دانلود روی دکمه خرید کلیک کنیدلینک های دانبود بعد از پرداخت نمایش داده میشود

خرید بسته ودانلود

بسته دانلودی شامل محتوای آموزشی+ نمونه سوال + سوالات آزمون های واقعی ضمن خدمت مراقبت جسمانی عاطفی و روانشناختی دانش آموزان با جواب

از مشخصه های این بسته دانلودی سوالات ضمن خدمت مراقبت جسمانی عاطفی و روانشناختی دانش آموزان با جواب  میتوانیم موارد زیر را بیان کنیــــــــــــم.

این بسته در فرمت فایل ورد و پی دی اف با قابلیت چاپ آسان تهیه شده است.

بسته دانلود سوالات ضمن خدمت مراقبت جسمانی عاطفی و روانشناختی دانش آموزان متناسب با محتواهای ارائه شده از سوی رایادرس بروزرسانی میشود . عزیزانی که این بسته را خریداری و دانلود نموده اند یا الان میخواهند آنرا خریداری کنند مطمئن باشند اگر ایمیل صحیحی هنگام خرید فایل وارد نمایند همه بروزرسانی ها و موارد اضافه شده بصورت اتوماتیک تا پایان دیماه 97 به ایمیلشان ارسال خواهد شد.

علاوه بر اینکه محتوای متنی ویدئو ها و نمونه سوالات ضمن خدمت مراقبت جسمانی عاطفی و روانشناختی دانش آموزان برگرفته از آنها در بسته موجود است در روزهای آزمون با توجه به اینکه 3 نفر از همکاران ما در این آزمون ثبت نام کرده اند در اولین ساعات شروع آزمون سوالات آزمون واقعی به بسته اضافه شده و اتوماتیک برای کلیه خریداران ارسال خواهد شد.

همکاران ما چند بسته سوال آزمون های برگزار شده مشابه این دوره مانند بهداشت روان دانش آموزان را بصورت رایگان در این بسته دانلودی اضافه کرده اند که احتمالا میتواند برای همکاران عزیز مفید به فایده باشد.

لطفا , خواهشا, التماسا کپی نکنیــــــــــــــــــــــــــد

همکار گرامی لطفا فایل های ما را کپی نکنید و به دیگران نفروشید . 3 نفر مستقیما با تهیه و تایپ این مجموعه دانلودی درگیرند و زمان و انرژی زیادی صرف آماده سازی آن میشود . کپی برداری شما و فروش به غیر حتی با وجود آرم و لوگوی ما زیر فایل ها شرعا و قانونا مجاز نمیباشد . لطفا کپی نکنید تا اندک دلگرمی ما در جهت خدمت به همکاران عزیزمان حفظ شود.

کاملترین مجموعه سوالات ضمن خدمت مراقبت جسمانی عاطفی دانش آموزان تقدیم به شما همکاران گرانقدر با نهایت احترام

سوالات مراقبت جسمانی عاطفی دانش آموزان

برای دانلود روی دکمه خرید کلیک کنید[purchase_link id="52399" text="خرید" style="button" color="blue"]لینک های دانبود بعد از پرداخت نمایش داده میشود

تاریخ های احتمالی بروزرسانی سوالات ضمن خدمت  مراقبت عاطفی

متناسب با انتشار ویدئوی جلسات ما هم سعی خواهیم داشتن با حداقل فاصله اقدام به بروز رسانی و اضافه کردن نمونه سوالات و محتوای متنی استخراج شده از ویدئو ها به این بسته دانلودی کنیم.

دانلود منابع آزمون و سوالات

دانلود سوالات ضمن خدمت

تاریخ و ساعت فعال شدن فیلمهای صمن خدمت مراقبت جسمانی و عاطفی

فیلم جلسه اول بخش اول

سه شنبه ۸ آبان ساعت ۱۳:۳۰

فیلم جلسه دوم بخش دوم

شنبه ۱۲ابان ساعت ۱۳:۳۰

فیلم جلسه سوم بخش اول

دوشنبه ۱۴ ابان ساعت ۱۲:۳۰

جلسه چهارم بخش دوم

شنبه ۱۹ ابان ساعت ۱۲:۳۰

جلسه پنجم بخش اول

سه شنبه ۲۲ ابان ساعت ۱۲:۳۰

جلسه ششم بخش دوم

شنبه ۲۶ آبان ساعت ۱۲:۳۰

جلسه هفتم بخش سوم

شنبه ۲۹ ابان ساعت ۱۲:۳۰

جلسه هشتم : شنبه ۳ آذر ساعت ۱۲:۳۰

جلسه نهم بخش اول : سه شنبه ۶آذر ساعت ۱۲:۳۰

جلسه دهم بخش دوم : شنبه ۱۰ آذر ساعت ۱۲:۳۰

برنامه و  بارم بندی دوره

لارم بندی آزمون های این دوره به شرح زیر میباشد .. توجه داشته باشید این دوره فرایند محور است و باید در طول دوره در جلسات باشید , ویدئو ها را ببینید و بازخوردتان را برای هر ویدئو ارسال کنید.

آزمون میان دوره اول: 2 نمره

-آزمون میان دوره دوم: 2 نمره

-آزمون میان دوره سوم: 2 نمره

- آزمون پایانی: 4 نمره

-فعالیت دوره: 8 نمره(هر 100 امتیاز 1 نمره)

-شاخص عملکرد : 2 نمره

دانلود منابع آزمون و سوالات

دانلود سوالات ضمن خدمت

4 Nov 2018