کلاس بحث آزاد فرانسه

کلاس بحث آزاد فرانسه

کلاس بحث آزاد فرانسه
زبان فرانسه یکی از زبان های کاربردی در دنیای امروز است. اما اگر شما در کلاس های زبان فرانسه آموزشگاه زبان ایران آکسفورد شرکت کرده اید و از سطح نسبتا خوبی برخوردار هستید کلاس بحث آزاد زبان فرانسه French Free Discussion Class می توانید جزو بهترین گزینه های ممکن باشد.

کلاس بحث آزاد زبان فرانسه

بحث آزاد زبان فرانسه

کلاس بحث آزاد فرانسه ایران آکسفورد برای افرادی است که حداقل سطح A2 را کامل کرده باشند و یا از آن بالای تر باشند. این دوره ها برای کسانی که در ابتدای مسیر یادگیری زبان فرانسه هستند چندان کاربردی نیست زیرا هنوز از نظر گرامری و از نظر دایره لغات زبان فرانسه سطح مورد نیاز برای شرکت در مکالمه را بدست نیاورده اند.
پس تا اینجا اگر به سطح مورد اشاره در زبان فرانسه دست پیدا کرده اید پس می توانید در کلاس بحث آزاد زبان فرانسه شرکت کنید. این دوره ها به صورت زیر خلاصه می شوند:
تعداد جلسات کلاس بحث آزاد زبان فرانسه ۱۰ جلسه می باشد.
هر جلسه ۹۰ دقیقه می باشد.
کلاس های بحث آزاد زبان همیشه موضوع محور و یا Topic Based هستند. یعنی شما چندان روی گرامر و یا مباحث نوشتاری و یا خواندن تمرکز نمی کنید بلکه تمرکز بر روی مهاتر های Listening و Speaking می باشد.
برای تعیین سطح می توانید با آموزشگاه زبان ایران آکسفورد تماس بگیرید و بعد از رزرو تعیین سطح و مشخص شدن سطح شما به کلاس بحث آزاد فرانسه راه پیدا کنید.
دقت داشته باشید که کلاس های بحث آزاد فرانسه ابتدا و انتها ندارند یعنی شما تا زمانی که دوست داتشه باشید می توانید در آنها شرکت کنید و محدودیتی برای تعداد دوره ها ندارند. این کلاس ها معمولا برای افرادی که دوست دارند چیزی که تا حالا از فرانسه یاد گرفته اند فراموش نکنند و به آن اضافه کنند بسیار مناسب است. پس اگر شما هم این احساس نیاز را دارید ، می توانید با موسسه زبان ایران آکسفورد تماس بگیرید.

26 Apr 2016